Familjen utökas

Jodå, köket är klart nu. Det blev det för länge sen, men jag har liksom glömt bort bloggen lite. (Det saknas dock fortfarande list runt kakelugnen, men vem vet om det någonsin kommer dit någon...) Har inte heller fått upp något på väggarna ännu. Ska bland annat sätta upp en paradhylla, en tallrikshylla och en Ölands-tavla. Detta är något jag tänkt göra inom den närmsta framtid (ja, åtminstone inom ett år).
 
I köket står saker och ting stilla, men i övrigt händer det massor. I alla fall med vår lilla familj. Den växer! För cirka två månader sen skaffade vi katter. Två små fina bondkattungar. Kattis och Leo har vi bestämt att dem ska heta. Det är väldigt mysigt med husdjur! Jag har verkligen saknat det sen jag flyttade hemifrån. Fast det är också ett ständigt jobb med kattungar. Dem ställer ju till med en del oreda! ;P
 
Som om inte två katter vore nog beräknas barn nummer två komma till världen om fyra veckor. Jag känner mig stor som en elefant och längtar verkligen efter att få tillbaka min fulla rörelseförmåga. Och framför allt längtar jag efter att få träffa det lilla livet som lever rövare inne i magen på mig. 
 
För övrigt inbillar jag mig att jag ska blogga oftare händanefter, men jag lär förmodligen har fullt upp med mina två små barn och katter :) Hej på ett tag!
 
Jag och katten Leo för en månad sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback