Maj

Idag är det en månad kvar till balen.  24 dagar kvar till Palace Springbreak. 21 dagar kvar till 1 år med J och premiär av Pirates of the Carribean 3.

Det känns jätteskönt att det är maj. Underbart ute. Fint väder och alla växter blommar. Våren är den finaste tiden på året, utan tvivel. Sån mysig stämning. Man känner sig gladare, det är vackert ute och så tycker jag att det luktar så gott om våren. Så jag är väldigt glad just nu.

Men.. maj innebär också en massa stress. Många kurser ska avslutas i skolan. Flera arbeten ska lämnas in och redovisas. Bal och student ska planeras och förberedas. Något som jag bara skjuter upp eftersom det känns för tidigt. Jag kan köpa klänning till studenten någon vecka innan. Har bara tänkt mig en enkel vit. Skor är en annan femma, så det har jag redan börjat leta efter. Har tyvärr inte hittat några. Inte balskor heller.. så jag ska ha VagaBond skorna jag fick i födelsedagspresent på balen.

Projektarbetet är avslutat. Riktigt skönt. Ingen sommarjobb ännu, väldigt jobbigt!

Nu står Tack gode gud och Lost på mitt schema. Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback