Lördagen

I lördags var det partaj i Trankvill. Vollyboll, grillning och goped - detta kom tyvärr inte med på bild. Fast jag hann fota några av människorna som var där! : ) I huvudsak mig och Emmy.. haha!

28 april - Ami & Emmy28 april - Me28 april - J & A

Ami och Emmy var där, såklart. Och så jag i egen hög person. Jag kom dit med Jörgen. Lite senare kom även Andreas.

28 april - E & C28 april - J & E

Herren i huset, Coffe, spred naturligtvis glädje på festen. (Bla genom att köra in gopeden i huset). "Vi ser nyförälskade ut då.." Haha, blev rätt roliga bilder. Erik och Josse var också där. Jörgen och Erik posar.

28 april - S

Stikkan tittade förbi med sitt fula tryne.. Även Pelle, Kalle och Steke tittade in.

28 april28 april

Naturligtvis var jag och Emmy snyggast. "Vi gör Olinda-läppar då.." Mohaha. Alltid vackert. Dock slog Emmys och min gopedåkning allt. Jag satt, gasade och styrde, medan Emmy stod framför mig. Såg ju ingenting, men hej va det gick!

Trevlig kväll som slutade på Andreas soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback