Kristi himmelsfärd-helgen

Fyra dagars ledighet har varit underbart. Är visserligen trött idag, men alltid skönt att få vila ut. Har faktiskt gjort det också. Har varit en allmän lugn helg, samtidigt som jag hunnit med en del. Kanske inga viktiga saker, men ändå! Var nere i Karlskrona och gick i Wänöparken och sedan handlade vi lite. Skulle kolla efter studentklänning men hittade ingen, suck, men en slips fann jag! Var även på strippen i Emmaboda i lördags. Har ingen brinnade motorintresse, men man blir delvis som man umgås. Ni kanske förstår att jag var där med Jörgen. Tillbringade lördagskvällen i Trankvill. Promenerade med Ricko och Ami medan de andra fiskade. Käkade kinamat och så på TV. En skön kväll alltså.

Igår var det jätteskönt väder så försökte spendera mycket tid ute. Åt mjukglass och spelade minigolf. Jag är ingen stjärna, men kom ju tvåa. Haha. Sedan satt jag och skrattade åt min far som köpt en ny högtryckstvätt. Den skulle han tvätta terasstaket med, härlig syn!

Bra helg, men saknade alkoholen. Tänkte ta det denna helgen : )

Jag har inte så mycket mer att säga. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback