Glad

Tro det eller ej, men jag är glad! Lite segt att gå till skolan idag, men det gick. Kom hem tidigt, var riktigt skönt. Idag har mamma hämtat min balklänning. Har provat den med skor o smycken nu och det passade bra ihop. Kommer nog gå bra på lördag, men jag är väldigt nervös!

Idag sätts dessutom våra slutbetyg. Har inte blivit inlagda på dexter än, men jag väntar. Hoppas att dem är nått så när okej. Det tror jag nog. Annars får man väl en förvarning.. ?

Har som ni vet inget sommarjobb än, men det är på gång. Ska på min första intervju på måndag. Finally! Fast man ska aldrig ta ut segern i förskott.

En bra dag än så länge. Och fredag imon! Känns underbart!

Kommentarer
Postat av: Nina

ni har också på lördag?!:D ska ni vara i parken? :) hur ser den klänning ut?:) tss många frågor:P
lycka till på intervjun!:)

2007-05-31 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback