25 maj

Som jag längtade efter den dagen, men den blev inte som planerat. Lina fick hoppa in som barnvakt åt sin lillebror (vi tar igen det en annan gång!) och det regnade framåt kvällen.

Dessutom blev det ingen utgång som vi hade tänkt. Vi var inne i stan, men vi åka hem nästan lika snabbt. Trots det hade jag jättekul. Tack så mycket mina smålandskompisar. (Om Emmy räknas som smålänning än, annars får jag tacka ölänningen också).

image95


Alla var pigga och glada! Mer bilder på livetarenfest.bilddagboken.se
Ja, jag är precis som alla andra och har därför också en sådan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att jag alltid ska missa de roliga :p Men som sagt, vi tar igen det snart. Kanske den 10:de eller 9onde? Tack frö sällskapet på bussen idag, även att jag sov. Kände mig trygg med dig vid min sida, därför somnade jag. :p

2007-05-28 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback